zaterdag 29 januari 2011



Lisa Woolworths wil je spreken, dat is de manager van Tim White.

Bente haalde haar schouders op: laten we dat dan maar doen niet waar.

De vrouw was anders, ze sprak vriendelijk. Nodigde haar uit in een restaurant nam haar serieus.
U bent niet erg blij met de vriendschap met Edward La Grange nietwaar.

Ik begrijp hem niet. Wat een verslaving aan die Tim. De man kan geen dag zonder Tim en hij vergeet wat voor mensen hij om zich heen heeft. Ik heb hem geholpen om zijn band groot te krijgen en als de heer White iets zegt, gaat dat voor alles. Zo zit ik niet in elkaar. Met White heb ik  niets te maken.

Nee, nee, dat stellen wij dan ook zeer op prijs. U kunt uzelf redden. Dat is duidelijk. Het spijt ons allemaal bijzonder dat deze situatie is ontstaan.

Tenslotte ontaarde de vriendschap in manipulatie en dreigementen, nog minder reden om de heer La Grange te bezoeken. Zo aardig is hij niet geweest tegen mij.

Nee, het berust allemaal op een misverstand. De heer White dacht dat u akkoord gegaan was met de maatregelen die er genomen waren tot zijn bescherming.

Bente haalde haar schouders op: wel dan moet hij wel ergens een handtekening of zoiets van mij hebben. Ik heb niets ondertekend en het hele onderwerp bescherming van Tim White is tussen hem en mij nooit aan de orde geweest.

Wij hebben een handtekening.

Van wie dan, kunt u mij dat laten zien? De vrouw haalde een document te voorschijn. Bente bekeek het: De  handtekening van Edward herken ik  en die ander is van zijn huidige vrouw Annika.
Hij zei indertijd dat het zijn vriendin was en dat u dat was.

Nu hoe dan ook, mijn handtekening staat er n iet onder. En ik kan me niets herinneren van deze map. Staat er een datum op. Jawel, als ik het niet dacht, ik woonde indertijd in Hoevelaken in het midden van het land met mijn gezin en had geen enkel contact met Edward la Grange. Dat was pas tien jaar later, toen ik weer naar het Noorden van het land verhuisde. Ik vind het bovendien erg merkwaardig, er staat nogal een andere naam op dit document. De mijne komt daar nu niet mee overeen.

Ik ben nog niet zo lang in dienst bij de Tim en heb dit document opgezocht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten